Alle content

Blogs, interviews, tips & tricks, kennis, trainingen.
alle content lezen
Projecten klanten MIXmarketing 2018

Projecten en klanten MIXmarketing

Sinds de oprichting van MIXmarketing in 2009 heb ik heel voor projecten mogen doen. Tijd voor een update met de nieuwe projecten. Resultaat: een voor mij toch wel indrukwekkende lijst van branches en klanten: Corporate, Zakelijke dienstverlening, Educatie, Financieel, Horeca/toerisme, Overheid, Vastgoed, en Zorg.

lees verder
Content Strategie Trends 2018 MIXmarketing

Content Strategie Trends 2018

Zo tegen het einde van het jaar 2017 is het goed om te weten welke trends er spelen en dus van invloed zijn in 2018. Daarmee kan je zelf bepalen of ze interessant genoeg zijn om alsnog op te nemen in je Content Strategie. Er zitten trends uit Amerika bij, maar vaak waaien deze al snel over naar Nederland.

lees verder

Infographic: stappen waardevolle Content Strategie

Een goede content strategie is een ‘No Brainer’. Volgens  Amerikaans onderzoek hebben 48% van de bedrijven geen Content strategie. Content creatie wordt, veelal ad hoc verzorgd door de Social Media medewerker of Content medewerker. Is de content dan hoogwaardig genoeg? Valt je content op in het content aanbod (‘Content Shock’) anno 2017.

lees verder

In 7 stappen naar een Content strategie

Voor mij is een Content strategie en een Content kalender, die onderdeel uitmaakt van de strategie een ‘no brainer’. In de praktijk blijkt dat dit voor veel bedrijven of organisaties niet het geval is.

lees verder

Workshop: Content Strategie Curacao 15 september 2017

Voor veel bedrijven en organisaties is en blijft Content creatie, de planning en de afstemming hiervan toch lastig. Veelal gaat het ad-hoc en wordt er veel van hetzelfde gedeeld of gecommuniceerd. Doe mee met mijn workshop en sluit de dag af met een content kalender waar mee je een jaar vooruit kunt.

lees verder

Training: Creëer je content strategie

WHO, WHEN, WHERE, HOW, WHY & WHAT? Hoe maak je een een mooi content ‘kleurenpallet’? Gestructureerd en gepland zodat je het kan voorbereiden. Maar nog belangrijker dat het aansluit bij je strategie en je doelstellingen. Dat vertel ik je in mijn workshop.

lees verder