Alle content
Blogs, interviews, tips & tricks, kennis, trainingen.
Of gelijk naar: Interviews Marketingblogs In de media Trainingen
3 ‘Take Aways’ voor elke ondernemer opgedaan op de Lifestyle beurs
3 ‘Take Aways’ ter inspiratie en lering voor ondernemers en liefhebbers van Lifestyle. Maison & Objet, een beurs met meer dan 3.000 merken, 85.000 bezoekers, waarvan meer dan 50% internationaal. twee x per jaar is de beurs een bron van inspiratie en geeft een kijkje in de huidige en toekomstige trends.
Training: ‘Succesvolle Content Strategie’ Curacao
Wie is jouw publiek? Beantwoord deze vraag maar ook vragen zoals WAT, HOE
en WAAROM in een ‘hands-on WORKSHOP en sluit af met een ingevulde #ContentKalender voor je bedrijf of organisatie.
Projecten en klanten MIXmarketing
Sinds de oprichting van MIXmarketing in 2009 heb ik heel voor projecten mogen doen. Tijd voor een update met de nieuwe projecten. Resultaat: een voor mij toch wel indrukwekkende lijst van branches en klanten: Corporate, Zakelijke dienstverlening, Educatie, Financieel, Horeca/toerisme, Overheid, Vastgoed, en Zorg.
Heeft jouw bedrijf een Content Strategie Kalender? [klein onderzoek]
‘48% van de Amerikaanse bedrijven heeft geen Content Strategie, dus ook geen Content Kalender.
Ik ben benieuwd hoe het is gesteld met de Nederlandse ondernemers en bedrijven? Dus mijn vraag aan jou is:’ heeft jouw bedrijf of het bedrijf/organisatie waarvoor je werkt een Content Kalender?’
Content Strategie Trends 2018
Zo tegen het einde van het jaar 2017 is het goed om te weten welke trends er spelen en dus van invloed zijn in 2018. Daarmee kan je zelf bepalen of ze interessant genoeg zijn om alsnog op te nemen in je Content Strategie. Er zitten trends uit Amerika bij, maar vaak waaien deze al snel over naar Nederland.
Infographic: stappen waardevolle Content Strategie
Een goede content strategie is een ‘No Brainer’. Volgens Amerikaans onderzoek hebben 48% van de bedrijven geen Content strategie. Content creatie wordt, veelal ad hoc verzorgd door de Social Media medewerker of Content medewerker. Is de content dan hoogwaardig genoeg? Valt je content op in het content aanbod (‘Content Shock’) anno 2017.
In 7 stappen naar een Content strategie
Voor mij is een Content strategie en een Content kalender, die onderdeel uitmaakt van de strategie een ‘no brainer’. In de praktijk blijkt dat dit voor veel bedrijven of organisaties niet het geval is.
Workshop: Content Strategie Curacao 15 september 2017
Voor veel bedrijven en organisaties is en blijft Content creatie, de planning en de afstemming hiervan toch lastig. Veelal gaat het ad-hoc en wordt er veel van hetzelfde gedeeld of gecommuniceerd. Doe mee met mijn workshop en sluit de dag af met een content kalender waar mee je een jaar vooruit kunt.
Training: Creëer je content strategie
WHO, WHEN, WHERE, HOW, WHY & WHAT? Hoe maak je een een mooi content ‘kleurenpallet’? Gestructureerd en gepland zodat je het kan voorbereiden. Maar nog belangrijker dat het aansluit bij je strategie en je doelstellingen. Dat vertel ik je in mijn workshop.