Over MIXmarketing
Ria Luitjes
Mijn naam is Ria luitjes, na een carrière in een corporate omgeving (KPN) ben ik in 2009 (op Curaçao en in 2016 vanuit Nederland) mijn eigen bedrijf: MIXmarketing gestart. Ik heb meer dan 25 jaar ervaring in Sales, Marketing, Communicatie Content, Social Media, Educatie, Copywriting en Storytelling. Deze ervaring heeft geleid tot een specialisatie in het creëren, implementeren en uitvoeren van Content Strategieën.
Content Strategie
‘Via een door een mij persoonlijk ontwikkelde methode neem ik je organisatie mee van A naar B. Via het 7-stappen model creëren we een waardevolle en uitvoerbare Content Strategie’. Een Content strategie op het snijvlak van branding en Marketing/Communicatie. Een strategie met Storytelling, het vertelt het verhaal van je organisatie. Het verhaal dat er voor zorgt dat je gezien wordt als expert of als ‘thought leader’. Lees meer over de training Content strategie.
Een strategie waarin je externe- en interne communicatieplan is belegd. Een content kalender-template zorgt voor de optimale structuur, stakeholder management en eenvoudige budgettering. Medewerkers vanuit diverse disciplines betrekken we om de strategie uit te dragen; Employee Advocacy.
Storytelling
Daarnaast ben ik schrijver. Via artikelen online of print, vertel ik het verhaal van ondernemers, bestuurders, medewerkers en maatschappelijk betrokken mensen met een bijzonder verhaal. In opdracht of voor mijn eigen website. Lees mijn artikelen of columns.
Global Dutchies
Vanuit MIXmarketing heb ik het Global Dutchies Platform opgericht. Inmiddels zijn hier duizenden wereldvrouwen, dus wereldwijd bij aangesloten.






Volg, connect of stuur een bericht via Social Media
Eén reactie
Reacties zijn gesloten.