Mijn verhaal

10 jaar MIXmarketing
Mijn naam is Ria luitjes, na een carrière in een corporate omgeving  ben ik in 2009 mijn eigen bedrijf: MIXmarketing gestart. Ik heb meer dan 25 jaar ervaring in Sales,  Marketing, Communicatie en Social Media.

Deze ervaring heeft geleid tot een specialisatie in het creëren van uitvoerbare Marketing & Content Strategieën voor de B2B markt. Ik doe dit in de vorm van consultancy of trainingen,

Content Strategie
‘Via een door een mij persoonlijk ontwikkelde methode begeleid ik bedrijven ‘in 9 stappen naar een waardevolle en uitvoerbare Content Strategie’. Een Content strategie op het snijvlak van branding en marketing. Een strategie die het verhaal van je organisatie vertelt. Het verhaal dat er voor zorgt dat je gezien wordt als expert of als ‘thought leader’. Lees hier meer over de training Content strategie.

Een strategie waarin doelstellingen worden opgenomen, persona’s of Avatars worden gemaakt, de fases van de Customer Journey en de content kalender voor de optimale structuur wordt ingevuld. Een strategie waarbij medewerkers vanuit diverse diciplines betrokken zijn en dit ook uitdragen; Employee Advocacy.

Verhalenverteller
Daarnaast ben ik een verhalenverteller, schrijver. Via artikelen online of  print, deel het verhaal van ondernemers, bestuurders en maatschappelijk betrokken mensen met een bijzonder verhaal. Lees hier mijn artikelen of columns.