Hoe kom je tot een waardevolle Content Strategie? Daarvoor heb ik een stappenplan in de vorm van de: WHY, WHO, WHEN, HOW, WHERE & WHAT ontwikkeld, die opgenomen zijn in de Infographic.
Volgens Amerikaans onderzoek heeft 48% van de bedrijven geen Content strategie. Content creatie wordt, veelal ad hoc verzorgd door de Social Media medewerker of Content medewerker. Is de content dan hoogwaardig genoeg? Valt je content op in het content aanbod (‘Content Shock’) anno 2017. Haal je alles uit je content? Zeker niet, er is weinig of geen structuur, er is geen samenhang in de content en betrokkenheid vanuit de organisatie is laag. Breng je Content strategie naar een hoger ‘level’. Betrek binnen je organisatie naast de Marketing manager ook de HR manager en Corporate communicatie en werk samen aan een waardevolle Content strategie.
Wil je hier meer over weten. Neem dan gerust contact op, of lees ook eens dit blog. Een goede Content Strategie is een ‘no brainer’ als je in 2018 waardevolle en zinvolle content wilt creëren.
Ria
Mail: ria@mixmarketing.nl
Mobiel: 06 83030848