Wie is jouw publiek? Beantwoord deze vraag maar ook vragen zoals WAT, HOE
en WAAROM in een 'hands-on WORKSHOP en sluit af met een ingevulde #ContentKalender voor je bedrijf of organisatie.
Training: ‘Succesvolle Content Strategie’ op Curacao
Wie is jouw publiek? Beantwoord deze vraag, maar ook vragen zoals WAT,HOE en WAAROM in een
‘hands-on WORKSHOP en sluit af met een certificaat en een ingevulde #ContentKalender voor je bedrijf of organisatie.
Altijd te weinig tijd en nu geen zin meer in ad-hoc content verzinnen? Lees dan snel verder en meld je aan!
Content is KING?
Content is King. Ja, nog steeds is content KING. Eigenlijk is dat niet nieuw, al ver voor de internettijd speelde dit, want kennen wij niet allemaal de term: ‘wie schrijft die blijft’. Hoewel het van oorsprong een spreekwoord is en zoveel betekent als je de boekhouding op orde houden. In een andere context betekent het: ‘wie schrijft blijft in beeld’! En als marketeer willen wij allemaal in beeld zijn bij onze doelgroep. De juiste content maakt ons in de ogen van onze doelgroep een expert, iemand met kennis van zaken en waar ze op kunnen vertrouwen.
Belangrijk is dat je in beeld hebt:
WHO: voor wie maak je de content? Wie is je publiek, wie is je doelgroep? Leer je klant kennen door het maken van een persona of een Avatar. Maar ook wie betrek je binnen je organisatie? ‘Employee advocacy’.
WHEN: wanneer deel je content? Hoe structureer je content in een Content Kalender?
WHERE: waar en dan bedoel ik in welk communicatie kanaal, waar zit je doelgroep maar ook waar kan je combinaties maken?
HOW: hoe kan je dat het beste doen, welke vorm kies je, welke combinaties maak je?
WHY: Waarom bestaat je bedrijf, waarom doe je de dingen die je doet? Sluit het aan bij je doelstelling? Maak een heldere WHY!
WHAT: wat zou het moeten zijn? Wat zou je willen communiceren? Wat raakt je doelgroep? Sluit het aan bij je branding strategie of je employee branding?
Voor elk bedrijf is de invulling van de Content Kalender anders, het is maatwerk! Maar hoe maak je hier nu een mooi ‘kleurenpallet’ van? Gestructureerd en gepland zodat je het kan voorbereiden en waar nodig als project kan leiden. Hoe zorg je ervoor dat het aansluit bij de bedrijfsstrategie en je doelstellingen. Dat………… vertel ik je in mijn training!!!
Voor wie is deze training?
Je bent werkzaam in de Marketing, Communicatie, Sales of Social Media of je bent zelfstandig ondernemer, ZZP-er en verzorgt je eigen Marketing, Communicatie en Social Media. De Marketingstrategie doelstellingen van je bedrijf zijn helder voor je.
Ter voorbereiding:
3 Bedrijfs of Marketing doelstellingen.
4 thema’s die een rol spelen in je bedrijf (denk aan duurzaamheid, veiligheid, digitalisering ect).
5 ‘key words’ die belangrijks zijn voor je bedrijf.
Daarnaast heb je een laptop mee met een officepakket nodig voor de Contentkalender template in excel.
De training/workshop wordt gegeven in een inspirerende omgeving met een kleine groep deelnemers, er is veel persoonlijke aandacht en ruimte voor het stellen van vragen. Hands-on!
Programma: 5 april van 9.00-16.00 uur in Emmastad, Curaçao
Ochtend
9am: Welkom en kennismakeing
9.30 am: Wat is content?
10.00am: Content strategie, de 7 stappen
12.30pm: Lunch
Middag
1.30 pm: Maken van een Content jaarkalender a.d.h. van een template
3.45pm samenvatten en afsluiten, uitreiking Certificaat
4pm einde training
In het ochtend deel zal de strategie en de methode uitgelegd worden en in het middag deel de daad werkelijke invulling van je kalender en we sluiten af met de overhandiging van je certificaat.
Kosten
Kosten voor de workshop zijn NAf 299 /$ 167,50 per persoon, inclusief content kalender template, lunch koffie/thee/water en snacks. Meld je snel aan want het aantal beschikbare plekken is beperkt.
Aanmelden en gelijk betalen kan via de website van CX Pay Caribbean. Klik hier
Betaal je liever via een overboeking met een factuur dan kan dat natuurlijk ook vul dan je gegevens in via het onderstaande formulier.
Meer informatie over deze training Content Strategie? Vul dan het onderstaande contactformulier in. Graag met vermelding van Content Strategie.
OTA Booking – dot – com waarschuwt dat kunstmatige intelligentie (AI) leidt tot een sterke toename van reisoplichtingen. Volgens hun internetveiligheidsexpert, Marnie Wilking, is er
Ter gelegenheid van haar 60-jarig bestaan organiseert Lejeune Association Management voor de tweede maal de Mans Lejeune Award (MLA). Ditmaal richt de MLA (vernoemd naar
Voor op de website van CA+ Certificering schreef Ria Luitjes het artikel: ‘voordeur veilig, achterdeur in gevaar – de tegenstrijdige investeringen in onze privacy’. ‘In
Global Dutchies viert 5-jarig jubileum. In vijf jaar is het netwerk uitgegroeid tot een netwerk van sterke, avontuurlijke vrouwen wereldwijd. Met veel inspirerende verhalen, unieke
Training: ‘Succesvolle Content Strategie’ Curacao
Ria Luitjes
Training: ‘Succesvolle Content Strategie’ op Curacao
Wie is jouw publiek? Beantwoord deze vraag, maar ook vragen zoals WAT, HOE en WAAROM in een
‘hands-on WORKSHOP en sluit af met een certificaat en een ingevulde #ContentKalender voor je bedrijf of organisatie.
Altijd te weinig tijd en nu geen zin meer in ad-hoc content verzinnen? Lees dan snel verder en meld je aan!
Content is KING?
Content is King. Ja, nog steeds is content KING. Eigenlijk is dat niet nieuw, al ver voor de internettijd speelde dit, want kennen wij niet allemaal de term: ‘wie schrijft die blijft’. Hoewel het van oorsprong een spreekwoord is en zoveel betekent als je de boekhouding op orde houden. In een andere context betekent het: ‘wie schrijft blijft in beeld’! En als marketeer willen wij allemaal in beeld zijn bij onze doelgroep. De juiste content maakt ons in de ogen van onze doelgroep een expert, iemand met kennis van zaken en waar ze op kunnen vertrouwen.
Belangrijk is dat je in beeld hebt:
Voor elk bedrijf is de invulling van de Content Kalender anders, het is maatwerk! Maar hoe maak je hier nu een mooi ‘kleurenpallet’ van? Gestructureerd en gepland zodat je het kan voorbereiden en waar nodig als project kan leiden. Hoe zorg je ervoor dat het aansluit bij de bedrijfsstrategie en je doelstellingen. Dat………… vertel ik je in mijn training!!!
Voor wie is deze training?
Je bent werkzaam in de Marketing, Communicatie, Sales of Social Media of je bent zelfstandig ondernemer, ZZP-er en verzorgt je eigen Marketing, Communicatie en Social Media. De Marketingstrategie doelstellingen van je bedrijf zijn helder voor je.
Ter voorbereiding:
De training/workshop wordt gegeven in een inspirerende omgeving met een kleine groep deelnemers, er is veel persoonlijke aandacht en ruimte voor het stellen van vragen. Hands-on!
Programma: 5 april van 9.00-16.00 uur in Emmastad, Curaçao
Ochtend
Middag
In het ochtend deel zal de strategie en de methode uitgelegd worden en in het middag deel de daad werkelijke invulling van je kalender en we sluiten af met de overhandiging van je certificaat.
Kosten
Kosten voor de workshop zijn NAf 299 /$ 167,50 per persoon, inclusief content kalender template, lunch koffie/thee/water en snacks. Meld je snel aan want het aantal beschikbare plekken is beperkt.
Aanmelden en gelijk betalen kan via de website van CX Pay Caribbean. Klik hier
Betaal je liever via een overboeking met een factuur dan kan dat natuurlijk ook vul dan je gegevens in via het onderstaande formulier.
Meer informatie over deze training Content Strategie? Vul dan het onderstaande contactformulier in. Graag met vermelding van Content Strategie.
[contact-form-7 id=”5216″ title=”Contact formulier Workshop/training”]
Share:
Related Posts
Oplichting in reisbranche via OTA booking stijging tot wel 900%
OTA Booking – dot – com waarschuwt dat kunstmatige intelligentie (AI) leidt tot een sterke toename van reisoplichtingen. Volgens hun internetveiligheidsexpert, Marnie Wilking, is er
Artikel in TLN HUB-magazine: Belt transport versterkt HR met PayChecked in Transport
Meer over PayChecked in Transport https://paychecked.nl/
AWARD – Mans Lejeune Award 2024 – thema duurzaamheid
Ter gelegenheid van haar 60-jarig bestaan organiseert Lejeune Association Management voor de tweede maal de Mans Lejeune Award (MLA). Ditmaal richt de MLA (vernoemd naar
Artikel voor CA+: beveiliging ‘voordeur’ en open laten staan van de achterdeur
Voor op de website van CA+ Certificering schreef Ria Luitjes het artikel: ‘voordeur veilig, achterdeur in gevaar – de tegenstrijdige investeringen in onze privacy’. ‘In
Global Dutchies viert 5-jarig jubileum met mooie prijzen
Global Dutchies viert 5-jarig jubileum. In vijf jaar is het netwerk uitgegroeid tot een netwerk van sterke, avontuurlijke vrouwen wereldwijd. Met veel inspirerende verhalen, unieke