Marketing Netwerk Club Curaçao organiseert eindejaarsborrel

Onlangs hield de Marketing Netwerk Club Curaçao een eindejaarsborrel bij Grand café Augustinus. Niet alleen marketeers waren hiervoor uitgenodigd, maar ook reclameprofessionals waar gedurende het jaar mee wordt samengewerkt. Het was een gezellig, informeel samenzijn waar werd bijgepraat, genetwerkt en ideeën uitgewisseld. Dit is de eerste keer dat de Marketing Netwerk Club Curaçao in deze vorm een eindejaarsborrel organiseerde, maar gezien de reacties en de opkomst is dit zeker niet de laatste.
 De Marketing Netwerk Club Curaçao is een praktijkvoorbeeld van Social Media activation. Nadat de marketeers op Curaçao al enkele jaren rondom lunchpresentaties bijeenkomen, heeft Ria Luitjes het initiatief genomen om de LinkedIn groep ‘Marketing Netwerk Club Curaçao op te zetten. Vanuit de behoefte om kennis en informatie over het vakgebied te kunnen delen, is er zo op LinkedIn een platform ontwikkeld waarvoor iedere marketeer op het eiland zich kan aanmelden. Door het plaatsen van blogs en posts van interessante artikelen, ontwikkelingen en ideeën biedt het platform aan alle marketeers informatie en inspiratie en een plek waar men – op elk gewenst moment – met elkaar in discussie kan treden. Naast de informatie-uitwisseling via internet, komt het netwerk ook regelmatig bijeen voor lunchpresentaties over diverse marketing gerelateerde onderwerpen. ‘Omdat de lunches soms te kort zijn om uitgebreid bij te praten, is het idee voor de eindejaarsborrel ontstaan, aldus Ria Luitjes’.
Marketeers op het eiland die zich graag willen aanmelden, kunnen dit doen op LinkedIn bij “Marketing Netwerk Club Curaçao.”
Geplaatst In Antiliaans Dagblad en Amigoe van 9 december 2010

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

On Key

Related Posts