Gert Koot Marketing MNC MIXmarketing

Marketing Netwerk Curacao presenteert: ‘Purposeful Positioning’ door Gert Koot

Woendag 4 maart, 16:30 uur, organiseert het Marketing Netwerk Curacao in Teatro Luna Blou een presentatie ‘Purposeful Positioning’ door Gert Koot van adviesburo Branded Entertainment, Amsterdam, Nederland. Kijk voor meer informatie over Gert op zijn LinkedIn profile http://nl.linkedin.com/in/gertkoot Aansluitend de reeds bekende netwerkborrel. Iedereen is welkom, we vragen Naf 10,- entree. Dit wordt volledig gedoneerd aan Hospice Arco Cavent waar ons Marketing Netwerk lid Bo Loefstok zich zoveel voor inzette.

MNC presenteert: ‘Purposeful Positioning’ door Gert Koot

Woendag 4 maart, 16:30 uur, organiseert het Marketing Netwerk Curacao in Teatro Luna Blou een presentatie ‘Purposeful Positioning’ door Gert Koot van adviesburo Branded Entertainment, Amsterdam, Nederland. Kijk voor meer informatie over Gert op zijn LinkedIn profile http://nl.linkedin.com/in/gertkoot  Aansluitend de reeds bekende netwerkborrel.

Gert Koot Marketing MNC MIXmarketing

Hospice Arco Cavent

Iedereen is welkom, we vragen Naf 10,- entree. Dit wordt volledig gedoneerd aan Hospice Arco Cavent waar ons Marketing Netwerk lid Bo Loefstok zich zoveel voor inzette.

Mede mogelijk gemaakt door: Coca-Cola Curacao, ENNIA-Events, Teatro Luna Blou & ejpeg.biz.

Purposeful Positioning laat zien dat de wereld in beweging is

Purposeful Positioning laat zien dat de wereld in beweging is. We zitten middenin een transitie en veel organisaties vragen zich af hoe ze daarop moeten anticiperen. Gaan we door met waar we goed in zijn of is het wellicht tijd om onze positie te heroverwegen? We kijken naar de grote trends, in dat licht bezien vragen we ons af hoe wel kunnen overleven in deze nieuwe wereld en welke stappen kunnen we nemen om ook morgen nog een rol van betekenis te kunnen spelen? Kortom, inspiratie en zingeving aan de nieuwe rol die Marketing en Marketingcommunicatie in de organisatie zou moeten spelen.

Gert Koot

Gert Koot (56) is ruim 20 jaar werkzaam geweest bij verschillende reclame adviesbureaus. Van een thematische tot een actie marketing invalshoek. Na deze periode is hij in 1999 betrokken geweest als Marketing Directeur bij de internet joint venture van Endemol en SBS Broadcasting. Vanuit deze positie heeft hij de overstap gemaakt naar SBS Broadcasting als Director Multi Media Concepten.

Vanaf medio 2004 heeft hij zijn eigen adviesbureau onder de naam Branded Entertainment. Vanuit dit bureau adviseert hij broadcasters, organisaties (publiek en privaat) en adverteerders over de nieuwe mogelijkheden van Social Media, Crossmedia en de convergentie van Content, Stories en commercie.

Naast deze consultant functie is hij ook docent op de terreinen van nieuwe media, Branded Entertainment, Cross Media en Social Media bij de Stichting Reclame Marketing (SRM) in Amsterdam. Als believer van de nieuwe regels in het communicatieland verzorgt hij regelmatig trainingen en wake-up calls bij organisaties in zowel de profit als de non profit sfeer.

De presentatie Purposeful Positioning is voor iedereen die in het onderwerp geïnteresseerd is of professioneel mee te maken heeft. Curaçao Marketing Netwerk heet iedereen welkom.

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

social media dag blog ria luitjes mixmarketing

Social Media dag

Vandaag, 30 juni 2022 is het Social-Media dag. Is dat belangrijk? Nee helemaal niet. Alleen zet het mij wel aan het denken, aangezien ik veel

webinar user tips zoom

Zoom tips & tricks

Webinar: Studenten voor studenten.
We weten na twee jaar corona en vele online-sessies inmiddels wel hoe het werkt. Toch zie ik dagelijks online dingen die beter kunnen. Zeker als je een leuke rol hebt tijdens deze webinars. Daarom speciaal voor de Webinars voor RCN /OCW op 29 en 31 maart hieronder meerder tips voordat de sessie begint en tijdens de sessie.

webinar Chantal Schinkels

Seminar De IT-GIRL

Naast dat ik Soroptimist ben vind ik het erg leuk dat ik ook dit online webinar mag organiseren voor naar verwachting toch zeker 100 aanwezigen.