Social ambassadors training
Hoe betrek ik mijn medewerkers bij de content van ons bedrijf? Hoe zorg ik voor Social Ambassadors en employee advocacy?
Waarom is Employee Advocacy belangrijk?
Uit onderzoek van Hootsuite blijkt dat de ‘technische expert’, de ‘academische expert’ en ‘mensen zoals jijzelf’, als zeer betrouwbaar worden ervaren als het gaat om informatie of content over je merk of bedrijf. Dit zijn dan ook de personen binnen je bedrijf die je wilt betrekken bij Employee Advocacy. Dit zijn de mensen die je graag helpt om een Social Ambassadors te worden. Laat hen het verhaal van je bedrijf of merk vertellen.
Medewerkers betrekken?
Waarom zou ik mijn medewerkers willen betrekken bij mijn Content marketing en Social-Media-activiteiten?
- Zoals hierboven al geschreven zijn je medewerkers de AMBASSADEURS van je bedrijf. Het vertrouwen in gelijkgestemden is vele malen hoger dan een advertentie of een bericht vanuit een bedrijfsnaam. Die medewerkers heb jij ook in je bedrijf!
- De kwaliteit van de content verbetert doordat medewerkers betrokken zijn. Het zorgt voor meer UNIEKE CONTENT die aanspreekt bij je publiek.
- Je bent niet bekend om wat je doet, maar je bent bekend om het verschil dat je maakt. DIT VERSCHIL wordt in de meeste gevallen gemaakt door medewerkers.
Als werkgever dien je de medewerkers hierin te faciliteren, te ondersteunen en in op te leiden. Juist hiervoor heeft MIXmarketing een training ontwikkelt. Kort, maar krachtig, to the point, één dagdeel actief werken aan je ambassadeurschap.
Onderwerpen Social Ambassadors training
- De kracht van Social Media!
- Waarom Social Ambassadors?
- Evolutie van techniek en Marketing.
- Trends 2021.
- Potentieel bereik van je bedrijf!
- Hoe word je een Thought leader?
- Van welke platforms maakt ons publiek gebruik?
- Quiz & vele opdrachten.
Voor wie is deze training?
Medewerkers van verschillende afdelingen. Dus niet alleen management, marketing & communicatie, maar ook sales, service, techniek, aftersales, backoffice en financiën. Iedere medewerker kan een beïnvloeder zijn voor zijn of haar eigen peers.
Workshop met opdrachten
Er wordt serieus gewerkt tijdens een training. Bij elk onderdeel zijn er opdrachten die de deelnemers maken. Hiervoor word live gebruik gemaakt van de bestaande platforms. Het meenemen van een laptop met inlog account is dus van groot belang.
Investering
De kosten voor deze dagtraining zijn € 1000,00 (excl. BTW en reistijd/kosten) Het maximale aantal deelnemers is 10. Dit komt neer op slechts € 100,00 per deelnemer.
In een gesprek vooraf aan de training zal de huidige Marketing/content strategie besproken worden zodat de training naadloos aansluit.
Vul het formulier in en ik neem contact met je op.