Social Media Workshops op maat voor UNIQA Suriname

Workshop Social Media op maat voor UNIQA Suriname.

Inhouse workshop Uniqa Suriname

Naast de workshops met open inschrijving biedt MIXmarketing ook bedrijfs workshops. Deelnemers uit verschillende afdelingen volgen gezamenlijk de workshop. Het eerst deel van de workshop ligt de focus op: wat is nu Social Media? Welke platformen zijn er allemaal en hoe worden ze gebruikt. Daarnaast is er veel aandacht voor de Social Media strategie. Het is van belang om als bedrijf je doelstellingen helder te hebben en te bepalen wat je wilt bereiken met Social Media.

Verschillende afdelingen

Door werknemers van verschillende afdelingen erbij te betrekken creëer je draagvlak en ontstaat er een bijdrage uit verschillende disciplines. Ook kan je direct afspraken maken over de uitvoering van de Social Media activiteiten en wie waarvoor verantwoordelijk is.

Verdeeld over 3 dagen

Het laatste deel van de workshop, die overigens over 3 dagen is verdeeld, wordt ingevuld met de uitkomsten van de gekozen strategie. Focus ligt op opzetten/upgraden van Social Media platforms, interactie met je doelgroep en de werking van volg -en analyse systemen.

Workshop Uniqa Inhouse MIXmarketing

De workshops worden natuurlijk afgesloten met een certificaat zo ook bij UNIQA in Suriname afgelopen week.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zie ook het artikel over het belang van Facebook in Suriname.  http://www.dbsuriname.com/dbsuriname/index.php/dhiradj-soekhai-facebook-ook-machtig-marketingmiddel-voor-surinaamse-bedrijven/

Wil je meer informatie over de workshops op maat voor je bedrijf. Neem dan contact op.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

2 reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

On Key

Related Posts

B&B cover Vogelwijk MIXmarketing

B&B’s in de Vogelwijk Den Haag

B&B’s – Voor de Vogelwijk interviewde ik 5 Bed & Breakfast eigenaren over een B&B starten, de lol ervan en de invloed van corona. Met dank aan Karen Sjouke van B&B Beach & City, Ilonka Sillevis Smit van Ilonka’s B&B, Monique Chabot van B&B de Pimpelmees, Ina Flohil van B&B @ the beach  en Jeanette Lohman van B&B Near the sea.

clubhouse MIXmarketing apps media

Wat is nieuw in Medialand. De nieuwste App: Clubhouse

Clubhouse. Wat is nieuw in medialand? Waar praten je collega’s of je (klein)kinderen over? Je kent het wel. Weer een nieuwe app, waarbij je denkt, wat moet ik er mee? Ik heb daar toch geen tijd voor! Een app die online bepaalde groepen mensen met gelijke interesses bij elkaar brengt. Waar mensen graag lid van worden door dat ze bang zijn dat ze iets missen.

interview duurzaamheid CA+ spanningsveld AVG en circulariteit

Interview: Spanningsveld tussen vertrouwelijke archiefvernietiging en duurzaamheid

Voor FNOI INFO winter editie 2020, interviewde ik Martin van Tuijl, Sourcing Director Recycled Fiber Europe bij ESSITY. Hij is verantwoordelijk voor de toevoer van oudpapier voor tien fabrieken van Essity. ‘In deze fabrieken produceren zij hygiënematerialen, zoals toiletpapier en tissues. Oudpapier is een belangrijke grondstof die we daarvoor gebruiken. Wereldwijd koopt Essity jaarlijks twee miljoen ton oudpapier in. Europa is goed voor de helft daarvan. Zij zijn marktleider op het vlak van de verwerking van hoogwaardige papiersoorten.’