‘Personal Build Branding met LinkedIN’ Social Media Week

Altijd leuk als je een berichtje in je LinkedIN mail box krijgt of je het leuk vind samen met iemand een workshop te geven. Zo kwam ook het berichtje van Kim Swagemakers om samen met haar een workshop Personal Branding LinkedIN tijdens de Social Media Week Curacao
Social Media week Curacao Ria Luitjes MIXmarketing en Kim Swagemakers
Photography: Berber van Beek at studiorootz www.studiorootz.com Copyright© Studiorootz

Altijd leuk als je een berichtje in je LinkedIN mail box krijgt of je het leuk vind samen met iemand een workshop te geven. Zo kwam ook het berichtje van Kim Swagemakers om samen met haar een workshop Personal Branding LinkedIN tijdens de Social Media Week Curacao (#SMWCUR) te geven. Kim en ik delen de passie voor het delen van kennis en de liefde voor Social Media. Het zou voor mij een beetje passen en meten worden gezien mijn drukke Full-time job als Marketing Manager bij UTS, maar waar een wil is, is een weg!!

Dus tijdens de Social media Week Curaçao #SMWCUR, hebben Kim en ik een duo presentatie “Personal Branding met LinkedIN’ gegeven. Onze conclusie ondanks de zeer korte voorbereidingstijd is toch wel dat we  een super team zijn. Thanks Kim voor je enthousiasme in inspiratie en wat hopi positieve reacties na afloop!! Gaaf om in deze groep de bevestiging te krijgen dat mijn eigen branding gewerkt heeft!

Social Media week Curacao Ria Luitjes MIXmarketing en Kim Swagemakers
Photography: Berber van Beek at studiorootz www.studiorootz.com Copyright© Studiorootz

Tijdens de workshop hebben Kim en ik onderwerpen besproken als:

  • Hoe groot is de invloed van LinkedIn?
  • Hoe groot is je doelgroep in the voormalig Nederlandse Antillen, (Curaçao heeft tot nu tot nog geen eigen identiteit op LinekdIN)
  • Welke functies komen het meeste voor op LinkedIN, welke bedrijven zijn interessant en hoeveel bedrijven zitten eigenlijk op LinkedIN in de Nederlandse Antillen?
  • Hoe haal je je leads uit LinkedIN connecties en wat kunnen groepen betekenen voor je eigen persoonlijke brand? Allemaal en nog veel meer besproken tijdens de workshop!

 

Foto impressie met dank aan Berber van Beek van Studio Rootz fotograaf tijdens #SMWCUR 2015.

Meer weten over Ria luitjes? klik hier

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
On Key

Related Posts

B&B cover Vogelwijk MIXmarketing

B&B’s in de Vogelwijk Den Haag

B&B’s – Voor de Vogelwijk interviewde ik 5 Bed & Breakfast eigenaren over een B&B starten, de lol ervan en de invloed van corona. Met dank aan Karen Sjouke van B&B Beach & City, Ilonka Sillevis Smit van Ilonka’s B&B, Monique Chabot van B&B de Pimpelmees, Ina Flohil van B&B @ the beach  en Jeanette Lohman van B&B Near the sea.

clubhouse MIXmarketing apps media

Wat is nieuw in Medialand. De nieuwste App: Clubhouse

Clubhouse. Wat is nieuw in medialand? Waar praten je collega’s of je (klein)kinderen over? Je kent het wel. Weer een nieuwe app, waarbij je denkt, wat moet ik er mee? Ik heb daar toch geen tijd voor! Een app die online bepaalde groepen mensen met gelijke interesses bij elkaar brengt. Waar mensen graag lid van worden door dat ze bang zijn dat ze iets missen.

interview duurzaamheid CA+ spanningsveld AVG en circulariteit

Interview: Spanningsveld tussen vertrouwelijke archiefvernietiging en duurzaamheid

Voor FNOI INFO winter editie 2020, interviewde ik Martin van Tuijl, Sourcing Director Recycled Fiber Europe bij ESSITY. Hij is verantwoordelijk voor de toevoer van oudpapier voor tien fabrieken van Essity. ‘In deze fabrieken produceren zij hygiënematerialen, zoals toiletpapier en tissues. Oudpapier is een belangrijke grondstof die we daarvoor gebruiken. Wereldwijd koopt Essity jaarlijks twee miljoen ton oudpapier in. Europa is goed voor de helft daarvan. Zij zijn marktleider op het vlak van de verwerking van hoogwaardige papiersoorten.’