Gert Koot Marketing MNC MIXmarketing

Marketing Netwerk Curacao presenteert: ‘Purposeful Positioning’ door Gert Koot

Woendag 4 maart, 16:30 uur, organiseert het Marketing Netwerk Curacao in Teatro Luna Blou een presentatie ‘Purposeful Positioning’ door Gert Koot van adviesburo Branded Entertainment, Amsterdam, Nederland. Kijk voor meer informatie over Gert op zijn LinkedIn profile http://nl.linkedin.com/in/gertkoot Aansluitend de reeds bekende netwerkborrel. Iedereen is welkom, we vragen Naf 10,- entree. Dit wordt volledig gedoneerd aan Hospice Arco Cavent waar ons Marketing Netwerk lid Bo Loefstok zich zoveel voor inzette.

MNC presenteert: ‘Purposeful Positioning’ door Gert Koot

Woendag 4 maart, 16:30 uur, organiseert het Marketing Netwerk Curacao in Teatro Luna Blou een presentatie ‘Purposeful Positioning’ door Gert Koot van adviesburo Branded Entertainment, Amsterdam, Nederland. Kijk voor meer informatie over Gert op zijn LinkedIn profile http://nl.linkedin.com/in/gertkoot  Aansluitend de reeds bekende netwerkborrel.

Gert Koot Marketing MNC MIXmarketing

Hospice Arco Cavent

Iedereen is welkom, we vragen Naf 10,- entree. Dit wordt volledig gedoneerd aan Hospice Arco Cavent waar ons Marketing Netwerk lid Bo Loefstok zich zoveel voor inzette.

Mede mogelijk gemaakt door: Coca-Cola Curacao, ENNIA-Events, Teatro Luna Blou & ejpeg.biz.

Purposeful Positioning laat zien dat de wereld in beweging is

Purposeful Positioning laat zien dat de wereld in beweging is. We zitten middenin een transitie en veel organisaties vragen zich af hoe ze daarop moeten anticiperen. Gaan we door met waar we goed in zijn of is het wellicht tijd om onze positie te heroverwegen? We kijken naar de grote trends, in dat licht bezien vragen we ons af hoe wel kunnen overleven in deze nieuwe wereld en welke stappen kunnen we nemen om ook morgen nog een rol van betekenis te kunnen spelen? Kortom, inspiratie en zingeving aan de nieuwe rol die Marketing en Marketingcommunicatie in de organisatie zou moeten spelen.

Gert Koot

Gert Koot (56) is ruim 20 jaar werkzaam geweest bij verschillende reclame adviesbureaus. Van een thematische tot een actie marketing invalshoek. Na deze periode is hij in 1999 betrokken geweest als Marketing Directeur bij de internet joint venture van Endemol en SBS Broadcasting. Vanuit deze positie heeft hij de overstap gemaakt naar SBS Broadcasting als Director Multi Media Concepten.

Vanaf medio 2004 heeft hij zijn eigen adviesbureau onder de naam Branded Entertainment. Vanuit dit bureau adviseert hij broadcasters, organisaties (publiek en privaat) en adverteerders over de nieuwe mogelijkheden van Social Media, Crossmedia en de convergentie van Content, Stories en commercie.

Naast deze consultant functie is hij ook docent op de terreinen van nieuwe media, Branded Entertainment, Cross Media en Social Media bij de Stichting Reclame Marketing (SRM) in Amsterdam. Als believer van de nieuwe regels in het communicatieland verzorgt hij regelmatig trainingen en wake-up calls bij organisaties in zowel de profit als de non profit sfeer.

De presentatie Purposeful Positioning is voor iedereen die in het onderwerp geïnteresseerd is of professioneel mee te maken heeft. Curaçao Marketing Netwerk heet iedereen welkom.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
On Key

Related Posts

B&B cover Vogelwijk MIXmarketing

B&B’s in de Vogelwijk Den Haag

B&B’s – Voor de Vogelwijk interviewde ik 5 Bed & Breakfast eigenaren over een B&B starten, de lol ervan en de invloed van corona. Met dank aan Karen Sjouke van B&B Beach & City, Ilonka Sillevis Smit van Ilonka’s B&B, Monique Chabot van B&B de Pimpelmees, Ina Flohil van B&B @ the beach  en Jeanette Lohman van B&B Near the sea.

clubhouse MIXmarketing apps media

Wat is nieuw in Medialand. De nieuwste App: Clubhouse

Clubhouse. Wat is nieuw in medialand? Waar praten je collega’s of je (klein)kinderen over? Je kent het wel. Weer een nieuwe app, waarbij je denkt, wat moet ik er mee? Ik heb daar toch geen tijd voor! Een app die online bepaalde groepen mensen met gelijke interesses bij elkaar brengt. Waar mensen graag lid van worden door dat ze bang zijn dat ze iets missen.

interview duurzaamheid CA+ spanningsveld AVG en circulariteit

Interview: Spanningsveld tussen vertrouwelijke archiefvernietiging en duurzaamheid

Voor FNOI INFO winter editie 2020, interviewde ik Martin van Tuijl, Sourcing Director Recycled Fiber Europe bij ESSITY. Hij is verantwoordelijk voor de toevoer van oudpapier voor tien fabrieken van Essity. ‘In deze fabrieken produceren zij hygiënematerialen, zoals toiletpapier en tissues. Oudpapier is een belangrijke grondstof die we daarvoor gebruiken. Wereldwijd koopt Essity jaarlijks twee miljoen ton oudpapier in. Europa is goed voor de helft daarvan. Zij zijn marktleider op het vlak van de verwerking van hoogwaardige papiersoorten.’