Marketing Netwerk Club Curaçao organiseert eindejaarsborrel

Onlangs hield de Marketing Netwerk Club Curaçao een eindejaarsborrel bij Grand café Augustinus. Niet alleen marketeers waren hiervoor uitgenodigd, maar ook reclameprofessionals waar gedurende het jaar mee wordt samengewerkt. Het was een gezellig, informeel samenzijn waar werd bijgepraat, genetwerkt en ideeën uitgewisseld. Dit is de eerste keer dat de Marketing Netwerk Club Curaçao in deze vorm een eindejaarsborrel organiseerde, maar gezien de reacties en de opkomst is dit zeker niet de laatste.
 De Marketing Netwerk Club Curaçao is een praktijkvoorbeeld van Social Media activation. Nadat de marketeers op Curaçao al enkele jaren rondom lunchpresentaties bijeenkomen, heeft Ria Luitjes het initiatief genomen om de LinkedIn groep ‘Marketing Netwerk Club Curaçao op te zetten. Vanuit de behoefte om kennis en informatie over het vakgebied te kunnen delen, is er zo op LinkedIn een platform ontwikkeld waarvoor iedere marketeer op het eiland zich kan aanmelden. Door het plaatsen van blogs en posts van interessante artikelen, ontwikkelingen en ideeën biedt het platform aan alle marketeers informatie en inspiratie en een plek waar men – op elk gewenst moment – met elkaar in discussie kan treden. Naast de informatie-uitwisseling via internet, komt het netwerk ook regelmatig bijeen voor lunchpresentaties over diverse marketing gerelateerde onderwerpen. ‘Omdat de lunches soms te kort zijn om uitgebreid bij te praten, is het idee voor de eindejaarsborrel ontstaan, aldus Ria Luitjes’.
Marketeers op het eiland die zich graag willen aanmelden, kunnen dit doen op LinkedIn bij “Marketing Netwerk Club Curaçao.”
Geplaatst In Antiliaans Dagblad en Amigoe van 9 december 2010

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

On Key

Related Posts

B&B cover Vogelwijk MIXmarketing

B&B’s in de Vogelwijk Den Haag

B&B’s – Voor de Vogelwijk interviewde ik 5 Bed & Breakfast eigenaren over een B&B starten, de lol ervan en de invloed van corona. Met dank aan Karen Sjouke van B&B Beach & City, Ilonka Sillevis Smit van Ilonka’s B&B, Monique Chabot van B&B de Pimpelmees, Ina Flohil van B&B @ the beach  en Jeanette Lohman van B&B Near the sea.

clubhouse MIXmarketing apps media

Wat is nieuw in Medialand. De nieuwste App: Clubhouse

Clubhouse. Wat is nieuw in medialand? Waar praten je collega’s of je (klein)kinderen over? Je kent het wel. Weer een nieuwe app, waarbij je denkt, wat moet ik er mee? Ik heb daar toch geen tijd voor! Een app die online bepaalde groepen mensen met gelijke interesses bij elkaar brengt. Waar mensen graag lid van worden door dat ze bang zijn dat ze iets missen.

interview duurzaamheid CA+ spanningsveld AVG en circulariteit

Interview: Spanningsveld tussen vertrouwelijke archiefvernietiging en duurzaamheid

Voor FNOI INFO winter editie 2020, interviewde ik Martin van Tuijl, Sourcing Director Recycled Fiber Europe bij ESSITY. Hij is verantwoordelijk voor de toevoer van oudpapier voor tien fabrieken van Essity. ‘In deze fabrieken produceren zij hygiënematerialen, zoals toiletpapier en tissues. Oudpapier is een belangrijke grondstof die we daarvoor gebruiken. Wereldwijd koopt Essity jaarlijks twee miljoen ton oudpapier in. Europa is goed voor de helft daarvan. Zij zijn marktleider op het vlak van de verwerking van hoogwaardige papiersoorten.’