Cunningham Lindsey Dutch Caribbean seminars @ Suriname, Aruba & Curacao

Voor het 2e jaar achter elkaar mocht MIXmarketing de seminars van Cunningham Lindsey Dutch Caribbean organiseren voor meer dan 100 professionals uit de verzekerings branch.

Voor het 2e jaar achter elkaar mocht MIXmarketing de seminars van Cunningham Lindsey Dutch Caribbean organiseren voor meer dan 100 professionals uit de verzekeringsbranch.

Cunningham Lindsey is een toonaangevend internationaal bedrijf op het gebied van schadebehandellogoCunninghaming en schaderegeling. Het bedrijf biedt een unieke combinatie van stabiliteit, innovatie en technisch talent op talloze vakgebieden. Het kent de problemen waarmee de schadebranche te maken krijgt en biedt wereldwijd schadebehandeling, lokale en commerciële schaderegeling, ondersteuning bij calamiteiten en bij de afhandeling van schades. Cunningham Lindsey heeft een expertise netwerk van ruim 600 kantoren en meer dan 7000 medewerkers in 60 landen.

Cunningham Lindsey Dutch Caribbean nv heeft, onder leiding van Katinka van Eekelen,  kantoren op Curaçao en Aruba. Vanuit daar wordt ook de dienstverlening verzorgd op de eilanden Bonaire en St. Maarten. De dienstverlening heeft betrekking op aansprakelijkheidsschade, letselschade, motorschade, brandschade, constructieschade en schade aan lading en schepen. Een nieuwe markt wordt ontwikkelt met Suriname, het seminar in Suriname had ook een iets andere vorm dan op Aruba en Curacao.

IMG_3214Cunningham Lindsey Dutch Caribbean was woensdagmiddag op Aruba bij Divi resort en donderdagmiddag 24 oktober op Curaçao de gastheer voor een lunch in restaurant Kome. Tijdens deze lunch luisterden de ruim dertig genodigde relaties op Aruba en ruim veertig genodigde relaties op Curaçao werkzaam in de verzekeringsmarkt naar drie sprekers. In deze informele sfeer werden de thema’s “verhalen van schade” en “wide area damage” op een praktische wijze en aan de hand van voorbeelden nader uiteengezet. Onder het genot van een lunch werd op deze manier kennis en ervaring uitgewisseld.

krantenartikel Ant Dagblad 1 nov 2013t-page-001Cunningham Lindsey koos er dit jaar voor het nieuwe concept “lunch and Learn” te introduceren en daarmee het nuttige met het aangename te verenigen. Voor het inhoudelijke deel had Cunningham onder meer Gastspreekster prof. dr. N. van Tiggele – Van der Velde, hoogleraar verzekeringsrecht uitgenodigd. Directeur Katinka van Eekelen was erg tevreden over de eerste “Lunch and learn @Cunningham’s.” De opkomst was goed en de reacties waren positief. Er blijkt behoefte te zijn aan efficiënte, inhoudelijke bijeenkomsten waar iedereen werkzaam in de verzekeringsbranche met elkaar van gedachten kan wisselen over deze en andere onderwerpen.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
On Key

Related Posts

B&B cover Vogelwijk MIXmarketing

B&B’s in de Vogelwijk Den Haag

B&B’s – Voor de Vogelwijk interviewde ik 5 Bed & Breakfast eigenaren over een B&B starten, de lol ervan en de invloed van corona. Met dank aan Karen Sjouke van B&B Beach & City, Ilonka Sillevis Smit van Ilonka’s B&B, Monique Chabot van B&B de Pimpelmees, Ina Flohil van B&B @ the beach  en Jeanette Lohman van B&B Near the sea.

clubhouse MIXmarketing apps media

Wat is nieuw in Medialand. De nieuwste App: Clubhouse

Clubhouse. Wat is nieuw in medialand? Waar praten je collega’s of je (klein)kinderen over? Je kent het wel. Weer een nieuwe app, waarbij je denkt, wat moet ik er mee? Ik heb daar toch geen tijd voor! Een app die online bepaalde groepen mensen met gelijke interesses bij elkaar brengt. Waar mensen graag lid van worden door dat ze bang zijn dat ze iets missen.

interview duurzaamheid CA+ spanningsveld AVG en circulariteit

Interview: Spanningsveld tussen vertrouwelijke archiefvernietiging en duurzaamheid

Voor FNOI INFO winter editie 2020, interviewde ik Martin van Tuijl, Sourcing Director Recycled Fiber Europe bij ESSITY. Hij is verantwoordelijk voor de toevoer van oudpapier voor tien fabrieken van Essity. ‘In deze fabrieken produceren zij hygiënematerialen, zoals toiletpapier en tissues. Oudpapier is een belangrijke grondstof die we daarvoor gebruiken. Wereldwijd koopt Essity jaarlijks twee miljoen ton oudpapier in. Europa is goed voor de helft daarvan. Zij zijn marktleider op het vlak van de verwerking van hoogwaardige papiersoorten.’