Content strategie Training Curacao MIXmarketing

Content Marketing Strategie training Curacao 1 november 2019

Training: Content Marketing Strategie Hoe kom je van A naar B? Van ongeorganiseerde, ad-hoc activiteiten naar een gestructureerde uitvoerbare strategie? Het belopen van het pad van A naar B dat leer je in de training op 1 november in Villa Breeze Curacao in Janwé, CURACAO. Maak je eigen waardevolle Content Marketing Strategie in 7 stappen.

Content Marketing Strategie

Hoe kom je van A naar B? Van ongeorganiseerde, ad-hoc activiteiten naar een gestructureerde uitvoerbare strategie? Het belopen van het pad van A naar B dat leer je in de Content Marketing Strategie training op 1 november in Janwé op CURACAO. In de prachtige sfeervolle Villa Breeze Curacao.

Maak je eigen waardevolle Content Marketing Strategie in 7 stappen. Een eendaagse ‘hands-on’ training met diverse werkopdrachten en templates o.a. voor een Persona, de Customer Journey en een Content kalender.

Met een gedetailleerd handboek doorlopen we de stappen van de positionering van je bedrijf, inzicht in je publiek, de juiste boodschap, ‘timing’, de platforms en de vorm waarin je communiceert .

Een strategie die zorgt voor structuur inzicht en consistentie. Een strategie die zorgt voor het betrekken van je medewerkers, ontdekt wat de magneetwerking van je collega’s is op klanten en potentiële klanten?

 

Content strategie in een dag MIXmarketing Den Haag

Voor wie is deze training interessant?

Voor MKB ondernemers, want als ondernemer heb je wel vaak de juist basis, weet je dat je positionering of branding van groot belang is. De weg ernaar toe of hoe je het aanpakt is vaak een vraagteken. Laat staan de tijd of een enorm beschikbaar budget.

Voor Marketeers, het kost veel moeite om up-to-date te blijven met alle marketingontwikkelingen. De kunst is juist die nieuwe ontwikkelingen te leren die praktisch en goed toepasbaar zijn binnen je eigen organisatie en waarmee jij kan scoren maar ook de handvatten meekrijgt om continue goed te kunnen rapporteren op de voortgang.

Voor Social Media-medewerkers, vaak heb je te maken met een werkgever, of als je in dienst bent bij een bureau een opdrachtgever, waarvoor even content voor gemaakt moet worden. Zonder visie, strategie en dus de richtlijnen waaraan de uiting moet voldoen. In deze Masterclass leer je dat vast te leggen voor je bedrijf of eventueel een opdrachtgever. Niet Ad hoc maar op langere termijn.

 

Waarom moet ik een Content Strategie training volgen?

Omdat het maken van een strategie veel meer is dan een update maken. Of het nu voor jezelf is of voor een klant. Het is van fundamenteel belang je strategie te bepalen voor je positionering/branding. Stop schieten met hagel! Zorg voor goede Content Marketing. Zorg voor een goed plan. Want zonder plan geen uitvoering!

 

Wanneer & waar is de training?

Datum: VRIJDAG 1 NOVEMBER 2019
Aanvang:        9 am
Lunchbreak: 12 pm (Lunch is inclusief)
Afsluiting:       4 pm 
Locatie: Villa Breeze Curacao in Janwé
Aantal deelnemers: maximaal met 7 andere deelnemers.

 

Programma

  • 9.00 am Voorstellen
  • 9.30 am Wat is een Content Strategie?
    • Wat is er veranderd sinds 1960
    • Definitie Content Strategie
    • Wat zijn Trends voor 2019
  • 10.30 am De 7 stappen in de content strategie
  • 12.00 pm Lunch
  • 1 pm Verder werken aan stappen en de opdrachten
  • 3 pm Opzetten van je Content Kalender
  • 4 pm Afronden en samenvatten van de dag

Hoe? 

Met hard werken! De dag zelf is ingevuld met theorie, cases, uitleg en opdrachten. Ik ben eerlijk, tijdens de training neem ik je me van A naar B in 7 stappen elke stap bevat voor jou 1 of meerdere opdrachten in je werkboek. De hele dag door kun je ideeën uitwisselen of feedback ontvangen, ook van andere deelnemers. Ter voorbereiding ontvang je via mail een opdracht.

Content strategie training MIXmarketing Curacao

Tijdens de training kun je ook je eigen laptop gebruiken. Bij voorkeur met een Microsoft Office pakket voor een Excel template. Wifi is vanzelfsprekend aanwezig.

Wat zijn de deliverables?

  • Een Content Strategie opgebouwd in 7 belangrijke stappen.
  • Inclusief o.a.:
    • Een omschrijving van je WHY, je positionering.
    • een Persona of Avatar, wat is hun pijn en frustratie. Wat zijn de angsten en gevolgen. Wat is de ambitie en zijn de doelen en belangen. Maar ook wat zijn de ‘Psychographics’.
    • De fases van de ‘Customer Journey’ + de 3B’s (behoefte, belofte, bewijs)
    • Hoe ziet je content eruit? Welke vorm gebruik je?
    • Een methode en template voor je Content kalender.
    • Het content strategie werkboek.
    • Een certificaat.

Kortom, veel nieuwe inzichten, kennis en een uitvoerbaar plan.

Kosten: Naf 299,- dit is inclusief het lesmateriaal, koffie, thee, snacks en Lunch.

Content Strategie training Curacao MIXmarketing

Mijn trainingen zijn altijd snel vol in april 2019 heb ik er zelfs 2 gegeven. Dat zal ik nu i.v.m. andere opdrachten niet kunnen plannen. Dus wees er snel bij!

Meld je snel aan via ria@mixmarketing.nl

Saludos,

Ria

Mail: Ria@mixmarketing.nl
Tel + Whatsapp: +31 6 83030848

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
On Key

Related Posts

B&B cover Vogelwijk MIXmarketing

B&B’s in de Vogelwijk Den Haag

B&B’s – Voor de Vogelwijk interviewde ik 5 Bed & Breakfast eigenaren over een B&B starten, de lol ervan en de invloed van corona. Met dank aan Karen Sjouke van B&B Beach & City, Ilonka Sillevis Smit van Ilonka’s B&B, Monique Chabot van B&B de Pimpelmees, Ina Flohil van B&B @ the beach  en Jeanette Lohman van B&B Near the sea.

clubhouse MIXmarketing apps media

Wat is nieuw in Medialand. De nieuwste App: Clubhouse

Clubhouse. Wat is nieuw in medialand? Waar praten je collega’s of je (klein)kinderen over? Je kent het wel. Weer een nieuwe app, waarbij je denkt, wat moet ik er mee? Ik heb daar toch geen tijd voor! Een app die online bepaalde groepen mensen met gelijke interesses bij elkaar brengt. Waar mensen graag lid van worden door dat ze bang zijn dat ze iets missen.

interview duurzaamheid CA+ spanningsveld AVG en circulariteit

Interview: Spanningsveld tussen vertrouwelijke archiefvernietiging en duurzaamheid

Voor FNOI INFO winter editie 2020, interviewde ik Martin van Tuijl, Sourcing Director Recycled Fiber Europe bij ESSITY. Hij is verantwoordelijk voor de toevoer van oudpapier voor tien fabrieken van Essity. ‘In deze fabrieken produceren zij hygiënematerialen, zoals toiletpapier en tissues. Oudpapier is een belangrijke grondstof die we daarvoor gebruiken. Wereldwijd koopt Essity jaarlijks twee miljoen ton oudpapier in. Europa is goed voor de helft daarvan. Zij zijn marktleider op het vlak van de verwerking van hoogwaardige papiersoorten.’