CX Pay: training Content Strategie voor Merchants

CX Pay training: Succesvolle Content Strategie

Wie is jouw publiek?

Beantwoord deze vraag, maar ook vragen zoals WAT, HOE en WAAROM in een ‘hands-on CX Pay training ’ gegeven door Ria Luitjes, Marketing & Communicatie consultant.

In deze speciaal voor CX Pay Merchants georganiseerde training, leer je in 7 stappen te komen tot een waardevolle/succesvolle content strategie. Je sluit de workshop af met af met een certificaat en een Content Kalender voor je bedrijf of organisatie.

Altijd te weinig tijd en heb je nu geen zin meer in ad-hoc content verzinnen? Lees dan snel verder en meld je aan!

Content is KING?

Content is King. Ja, nog steeds is content KING. Eigenlijk is dat niet nieuw, al ver voor de internettijd speelde dit, want kennen wij niet allemaal de term: ‘wie schrijft die blijft’. Hoewel het van oorsprong een spreekwoord is en zoveel betekent als je de boekhouding op orde houden. In een andere context betekent het: ‘wie schrijft blijft in beeld’! En als marketeer willen wij allemaal in beeld zijn bij onze doelgroep.

De juiste content maakt ons in de ogen van onze doelgroep een expert, iemand met kennis van zaken en waar ze op kunnen vertrouwen.

De volgende stappen zijn belangrijk:

  1. WHY: waarom zou je het willen doen? Past het in je strategie? Sluit het aan bij je doelstelling?
  2. WHO: voor wie maak je de content? Wie is je publiek? Maar ook wie betrek je binnen je organisatie? ‘Employee advocacy’.
  3. WHEN: wanneer deel je content? Hoe structureer je content in een Content Kalender?
  4. WHERE: waar en dan bedoel ik in welk platform, waar zit je doelgroep/publiek maar ook waar kan je combinaties maken?
  5. HOW: hoe kan je dat het beste doen, welke vorm kies je?
  6. WHAT: wat zou het moeten zijn? Wat zou je willen communiceren? Wat raakt je doelgroep? Sluit het aan bij je branding strategie of je employee branding?
  7. Check, de huisstijl regels, de KPI’s de akkoorden etc.

Voor elk bedrijf is de invulling van de Content Kalender anders, het is maatwerk! Maar hoe maak je hier nu een mooi ‘kleurenpallet’ van? Gestructureerd en gepland zodat je het kan voorbereiden en waar nodig als project kan leiden. Hoe zorg je ervoor dat het aansluit bij de bedrijfsstrategie en je doelstellingen. Dat………… vertelt Ria Luitjes in je in haar training!!!

Voor wie is deze training?

Je bent werkzaam in de Marketing, Communicatie, Sales of Social Media of je bent zelfstandig ondernemer, verzorgt je eigen Marketing, Communicatie en Social Media.

Verder van belang:

  • Voor aanvang van de workshop ontvang via mail met een voorbereidende opdracht.
  • Tijdens de workshop zal er ook aandacht besteed worden aan Marketing rondom ‘Online Pyaments’.
  • ICT: je hebt een laptop nodig met een officepakket voor de Content kalender template in Excel.
  • De training/workshop wordt gegeven in een inspirerende omgeving met een kleine groep deelnemers, er is veel persoonlijke aandacht en ruimte voor het stellen van vragen. Hands-on!
  • Koffie, thee, water, snacks en lunch is inclusief.
  • De kosten voor deze workshop zijn Naf 299,-/$ 167,50 . CX Pay Merchants krijgen een korting van Naf 50.- en betalen slechts Naf 249.-/ $ 140.-

 

Programma

5 april van 9.00-16.00 uur in Emmastad, Curaçao

Ochtend

  • 9am: Welkom en kennismaking
  • 9.30am: Wat is content?
  • 10.00am: Content strategie, de 7 stappen
  • 12.30pm: Lunch

Middag

  • 1.30pm: Maken van een Content jaarkalender a.d.h.v. een template.
  • 3.45pm samenvatten en afsluiten, uitreiking Certificaat
  • 4pm einde training

In het ochtend deel zal de strategie en de methode uitgelegd worden en in het middagdeel de daadwerkelijke invulling van je kalender en we sluiten af met de overhandiging van je certificaat.

Meer weten over Ria luitjes? klik hier

Aanmelden is niet meer mogelijk. Bij interesse mail ria@mixmarketing.nl