Beantwoord deze vraag, maar ook vragen zoals WAT, HOE en WAAROM in een ‘hands-on CX Pay training ’ gegeven door Ria Luitjes, Marketing & Communicatie consultant.
In deze speciaal voor CX Pay Merchants georganiseerde training, leer je in 7 stappen te komen tot een waardevolle/succesvolle content strategie. Je sluit de workshop af met af met een certificaat en een Content Kalender voor je bedrijf of organisatie.
Altijd te weinig tijd en heb je nu geen zin meer in ad-hoc content verzinnen? Lees dan snel verder en meld je aan!
Content is King. Ja, nog steeds is content KING. Eigenlijk is dat niet nieuw, al ver voor de internettijd speelde dit, want kennen wij niet allemaal de term: ‘wie schrijft die blijft’. Hoewel het van oorsprong een spreekwoord is en zoveel betekent als je de boekhouding op orde houden. In een andere context betekent het: ‘wie schrijft blijft in beeld’! En als marketeer willen wij allemaal in beeld zijn bij onze doelgroep.
De juiste content maakt ons in de ogen van onze doelgroep een expert, iemand met kennis van zaken en waar ze op kunnen vertrouwen.
De volgende stappen zijn belangrijk:
Voor elk bedrijf is de invulling van de Content Kalender anders, het is maatwerk! Maar hoe maak je hier nu een mooi ‘kleurenpallet’ van? Gestructureerd en gepland zodat je het kan voorbereiden en waar nodig als project kan leiden. Hoe zorg je ervoor dat het aansluit bij de bedrijfsstrategie en je doelstellingen. Dat………… vertelt Ria Luitjes in je in haar training!!!
Je bent werkzaam in de Marketing, Communicatie, Sales of Social Media of je bent zelfstandig ondernemer, verzorgt je eigen Marketing, Communicatie en Social Media.
5 april van 9.00-16.00 uur in Emmastad, Curaçao
Ochtend
Middag
In het ochtend deel zal de strategie en de methode uitgelegd worden en in het middagdeel de daadwerkelijke invulling van je kalender en we sluiten af met de overhandiging van je certificaat.
Meer weten over Ria luitjes? klik hier